Efficiency

april 1st, 2015 Posted by Nieuws No Comment yet

In mijn vorige blog sprak ik al over samenwerken. Samenwerken met diverse partijen, waar je als administratiekantoor mee te maken krijgt.

In deze tijd van steeds verdergaande automatisering in ons vakgebied, krijgt samenwerking een hele nieuwe dimensie. Alles moet steeds sneller, waardoor we ook niet meer ontkomen aan het woord “efficiency”.

Efficiënt samenwerken met onze klanten. Voor de klant betekent dit dat hoe eerder wij de documenten voor de administratie hebben ontvangen, wij ze eerder kunnen verwerken. Hierdoor is de administratie eerder up-to-date en kan de klant haar voordeel hiermee doen. Bijvoorbeeld de gekozen richting eerder bijsturen indien nodig. Hoe simpel en logisch dit ook klinkt, voor de klant betekent dit blijkbaar nogal wat. Waar voorheen eens per kwartaal de gegevens werden verzameld en (al dan niet digitaal) overhandigd aan het administratiekantoor, nu verwachten wij dat steeds vaker per week of maand. En dat gaat niet altijd zonder slag of stoot. De klant ziet met name het voordeel aan de kant van het administratiekantoor (minder piekmomenten in de verwerking van de administratie) en minder haar eigen voordeel (cijfers kunnen lezen waaruit je informatie kunt halen).

Een proces waar wij dit jaar op in zetten om zodoende het maximale te halen uit de administratie van onze klanten.

Efficiënt werken wordt ook bereikt door verregaande automatisering. Voor ons is het handmatig inkloppen van facturen al enige tijd geleden (je wil niet weten hoeveel kantoren dit nog dagelijks doen!) maar dit is slechts het begin. Het koppelen van de bankrekening aan de administratie, het automatisch verwerken van de belasting aangiften via een portaal (waarbij de klant de aangifte autoriseert), het werken met gestandaardiseerde rapportage software waarmee de klant eenvoudig haar eigen cijfers gepresenteerd krijgt; zomaar een aantal voorbeelden van hoe wij proberen zo efficiënt mogelijk te werken en hierbij de klant zoveel mogelijk te ontlasten.

Dit bereiken wij ook door de verschillende software via een centrale login in één keer bereikbaar te maken voor onze klant, want: “gemak dient de mens”.

Al dit efficiënt werken zorgt ervoor dat wij onze prijzen concurrerend kunnen houden, bovendien kunnen wij hierdoor meer klanten bedienen met minder mensen.

Wilt u meer weten over onze manier van efficiënt samenwerken, neem gerust contact op!

Tags: , , , ,

No comments yet. You should be kind and add one!

Leave a Reply

Your email address will not be published.This is a required field!

You may use these HTML tags and attributes:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>